VVD Doesburg en Tweede Kamerlid Malik Azmani in gesprek met bewoners Beinum

Op donderdagavond 2 maart is VVD Doesburg samen met Tweede Kamerlid Malik Azmani aanwezig in de wijk Beinum van de gemeente Doesburg. Hier gaan ze van deur tot deur in gesprek met de bewoners. De gesprekken zullen onder meer gaan over de zorgen die er leven en de wensen voor de wijk.

VVD Doesburg doet dit regelmatig. Martin Korporaal, raadslid van de VVD in Doesburg: “We vinden het belangrijk om ideeën voor onze gemeente op te halen. De laatste tijd horen we steeds vaker dat er zorgen bestaan over de toestroom van asielzoekers en het immigratiebeleid in Nederland. Wat betekent dit eigenlijk voor onze stad? Dit is de reden dat we Malik Azmani hebben uitgenodigd om met ons mee te gaan.”

Malik Azmani is namens de VVD woordvoerder op immigratie, asiel en integratie. Sinds 2010 maakt hij deel uit van de Tweede Kamer fractie. Daarnaast is hij voorzitter van de vaste Kamercommissie voor Europese Zaken.