Kieslijst VVD Doesburg vastgesteld

Martin Korporaal lijsttrekker, Ellen Mulder kandidaat wethouder.

Tijdens de Algemene Leden Vergadering van 22 november 2017 hebben de leden van VVD Doesburg de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 vastgesteld.

Martin Korporaal, de huidige fractievoorzitter, is aangewezen als lijsttrekker. Op plaats twee staat Ellen Mulder. Mulder die wethouder is, zal ook voor de komende periode de kandidaat wethouder zijn van de VVD. Op plaats drie staat Simon de Bruin. Hij is op dit moment fractieassistent van de partij. Marijke Everts, zittend raadslid, is nummer vier. De top vijf wordt gecompleteerd met de jonge nieuwkomer Can Yildiz.

Martin Korporaal is enthousiast over de kieslijst: “Het is een lijst met een goede mix tussen ervaring en nieuw talent, man en vrouw, achtergronden en kennis. VVD Doesburg is een hechte partij die één ambitie deelt: hard knokken voor ons Doesburg, de stad waarin we samen wonen, werken, verblijven. Met deze club betrokken VVD’ers kunnen we komende jaren onze ambities waarmaken.”

Ellen Mulder vult aan: “De afgelopen periode hebben we als coalitiepartner veel kunnen bereiken. Het werk is echter nog niet klaar. Met onze sterke kandidaten gaan we er tegenaan. VVD Doesburg wil weer verantwoordelijkheid nemen en ook de komende raadsperiode de coalitie in.”

De complete kieslijst:

1. Martin Korporaal