Welkom op de site van VVD Doesburg!

Ik stond erbij en ik keek ernaar? Daar houdt de VVD niet van. Zeker niet in Doesburg. Wij willen van Doesburg een stad maken waarin het goed en veilig wonen is. Dit doet VVD Doesburg door scherp te letten op de gemeentefinanciƫn, ondernemerschap te stimuleren en samen te werken. Ons motto? Durven en Doen!

VVD Doesburg: Vitaal, Vernieuwend & Daadkrachtig. Zijn daadkracht en visie goede eigenschappen van jou? Wil je meedenken en actief meewerken aan een vitaal en vernieuwend Doesburg? Neem dan contact met ons op door te mailen naar info@vvddoesburg.nl.

Word ook lid van VVD Doesburg en werk samen met ons aan het Doesburg van de toekomst. Resultaat telt. Wij zetten ons in voor jou! Kun je je hierin herkennen? Uiteraard staat de VVD fractie open voor ALLE inwoners van Doesburg. Wil je in gesprek met de VVD-fractie over een (actueel) onderwerp, dan ben je altijd van harte welkom. Voor meer informatie mail naar: info@vvddoesburg.nl.