Walther Eenstroom

Mijn naam is Walther Eenstroom en ik ben sinds 1 januari 2023 de nieuwe fractievoorzitter van de VVD in Doesburg.

De VVD Doesburg ziet zich als een betrouwbare partij en partner, die zich inzet voor de plaatselijke inwoners en hun belangen. Dat doen wij op realistische wijze, we doen wat kan en vertellen u als Doesburgse inwoners geen dingen die onmogelijk zijn. We luisteren naar de wensen en nemen deze mee in het Doesburgse politieke debat.

VVD Doesburg is een lokale plaatselijke afdeling die graag bijdraagt aan een plek waar Doesburgers het fijn vinden om te wonen en te recreëren. Zo doet de VVD er alles aan om de politiek betrokkenheid van de plaatselijke inwoners te vergroten. Een VVD-lidmaatschap is niet nodig om een fractievergadering bij te wonen. Op deze manier kan iedereen voor zichzelf bepalen of de VVD en haar gedachtegoed een partij is waar zij zich thuis voelen. Wilt u met ons van gedachten wisselen, dan waarderen wij het zeer als dat wordt gedaan.

De VVD is een partij die doorpakt, óók in Doesburg. Daar mag u mij aan houden en ik dank u voor het vertrouwen hierin.